Entre tots ho aconseguirem

Construïm la República Catalana

El dia 1 d'Octubre els catalans vam votar l'inici del nostre futur, vaig votar SÍ. La República Catalana que vam declarar a l'octubre sha d'acabar de construïr.

diumenge, 31 d’agost del 2014

DÉJAME

La lletra de Déjame, de Los Secretos és una lletra de desamor que pot explicar ben bé el sentiment que rau entre els catalans respecte Espanya.

 

               El vídeo de la cançó (en acústic)

Déjame (España), no juegues más conmigo (Catalunya),
esta vez (2014), en serio te lo digo (CAT)
tuviste una oportunidad (Concert econòmic),
y la dejaste escapar (amb les negatives).

Déjame, no vuelvas a mi lado (ESP),
una vez, estuve equivocado (CAT),
pero ahora todo eso pasó,
no queda nada de ese amor (regió/autonomia).

No hay nada que ahora ya, puedas hacer (ESP)
porque a tu lado yo (CAT), no volveré, no volveré (Independència).

Déjame, ya no tiene sentido,
es mejor que sigas tu camino (sense CAT),
que yo el mío seguiré (9N2014),
por eso ahora déjame (Ser lliure).

No hay nada que ahora ya, puedas hacer
porque a tu lado yo,
no volveré, no volveré.

Déjame, ya no tiene sentido,
es mejor que sigas tu camino,
que yo el mío seguiré,
por eso ahora déjame,,

Tuviste una oportunidad
y la dejaste escapar...




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada