Entre tots ho aconseguirem

Construïm la República Catalana

El dia 1 d'Octubre els catalans vam votar l'inici del nostre futur, vaig votar SÍ. La República Catalana que vam declarar a l'octubre sha d'acabar de construïr.

dimecres, 30 de gener del 2013

HE REBUT RESPOSTA


El dia 28/01/12 vaig enviar aquest correu a atenció de l'Alcampo i el vaig penjar al blog

http://jordisegurac.blogspot.com/2013/01/alcampo-de-sant-quirze.html


Ahir dia 29/01/12 vaig rebre aquest correu des d'Alcampo Sant Quirze, anava signat amb el nom del remitent que com entendreu no penjaré al blog, haig de reconèixer la rapidesa i amabilitat en la resposta.
2013/1/29
Benvolgut Sr. Segura

abans de res demanar-li els meus mes sinceres disculpes per l'atenció rebuda, i agrair la seva confiança en haver-se posat en contacte amb nosaltres, quant a la seva consulta informar-li que no disposem de la disfressa que sol·licita.

Reitero el meu agraïment per la informació que ens trasllada doncs és valuosa per millorar el nostre compromís amb els clients millorant la qualitat en la nostra relació.

Quedo a la seva disposició,

Atentament

Director de Alcampo
Sant Quirze

Avui 30/01/12 me n'ha arribat un altre que copio a baix, també anava signat però guardaré l'anonimat de la persona signant, jo com a bon client els he respost. Per qui vulgui saber-ho adjunto la meva puntuació, deixant clar que és sobre la gestió de la reclamació.

Estimado/a Sr/a. Segura,
Le damos las gracias por contactar con nosotros a través de nuestra WEB, puesto que la información que usted remite nos permite conocer las inquietudes de nuestros clientes y mejorar la calidad de nuestro servicio.
Es por ello que queremos conocer su opinión sobre el servicio ofrecido por el Hipermercado tras su queja o consulta, y le damos las gracias anticipadas por participar en nuestra Encuesta de Satisfacción de Clientes, puntuando los siguientes aspectos entre 1 y 4 según su opinion (1 es NADA SATISFECHO, 2 POCO SATISFECHO, 3 SATISFECHO Y 4 MUY SATISFECHO):
GESTIÓN RECLAMACIÓN
1. ¿Cómo valora la claridad en la información recibida por el Hipermercado? 3
2. ¿Cómo valora la velocidad de respuesta del Hipermercado ante su reclamación/consulta? 4
3. ¿Cómo valora la profesionalidad de la respuesta/trato recibido? 4
4. ¿GLOBALMENTE, cómo valora el servicio prestado? 3
 
Secretaria de Dirección
Alcampo Sant Quirze

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada