Entre tots ho aconseguirem

Construïm la República Catalana

El dia 1 d'Octubre els catalans vam votar l'inici del nostre futur, vaig votar SÍ. La República Catalana que vam declarar a l'octubre sha d'acabar de construïr.

dilluns, 28 de gener del 2013

Alcampo de Sant Quirze

Avui he hagut d'enviar una reclamació a l'Alcampo de Sant Quirze per, segons el meu parer, una mala atenció telefònica.
Us copio la reclamació que, cosa rara, l'he hagut d'enviar a Madrid #ironiamodeon.

L'escrit ha estat el següent

Hola,
El motiu de la reclamació és que estic buscant una disfressa de Pinotxo i he trucat per saber si la teniu. M'ha atès una noia (dela secció de disfresses) i la seva resposta ha estat "tenim moltes disfresses i no ho sé, hauria de venir a la tenda". Li he dit que només volia saber-ho per no fer el viatge en va i m'ha respost que no sabia si la tenien. als comerços que he trucat i no la tenen, m'ho diuen al moment i pensin que també he trucat a un gran magatzem com es El Corte Inglés. He trucat avui dia 28/01/2013 a les 18:00.////
Hola,
El motivo de la reclamación es que estoy buscando un disfraz de Pinocho y he llamado para saber si lo tenéis. Me ha atendido una chica (de la sección de disfraces) y su respuesta ha sido "tenemos muchos disfraces y no sé, tendría que venir a la tienda". Le he dicho que sólo quería saberlo para no hacer el viaje en balde y me respondió que no sabía si la tenían. los comercios que he llamado y no la tienen, me lo dicen al momento y sepan que también he llamado a un gran almacén como es El Corte Inglés. He llamado hoy día 28/01/2013 a las 18:00.


No em faran cas però ens hem de queixar, ja que si no hi ha queixa mai sol·lucionarem res
 

2 comentaris:

  1. No m'extranya el que t'ha passat a l'Alcampo sempre que poden te la foten http://hartadealcampo.wordpress.com/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo he vist a les estanteries joguines que es notaven que les havien tornat. Obertes i ho de dins desendreçat

      Elimina