Entre tots ho aconseguirem

Construïm la República Catalana

El dia 1 d'Octubre els catalans vam votar l'inici del nostre futur, vaig votar SÍ. La República Catalana que vam declarar a l'octubre sha d'acabar de construïr.

diumenge, 22 de juliol del 2012

Pretenia ser la meva primera entrada i no la vaig publicar


La meva primera entrada és una petita reflexió al què diuen de la persecució del castellà a Catalunya.
Una llengua és un mitjà de comunicació, és part d’una cultura, d’un país.
En el meu cas és la llengua catalana.

Ja n'estic fart de la persecució que rep la nostra llengua, n’estic fart de sentir que el castellà o espanyol està perseguit al nostre país, Catalunya, i en canvi la majoria de publicacions i premsa i tele és en castellà.
Vas a una escola i els nens parlen més el castellà que el català.
A gran majoria de comerços t’atenen dient “qué desea?”
Predominen el castellà i el catanyol.
Al cine em costa veure’l en català i si el vull veure en 3D, ja m'és impossible.
La Disney no treu una peli en català ni que els matin.
JA N’HI HA PROU!!!
A tot això li poso un SEMÀFOR VERMELL.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada