Entre tots ho aconseguirem

Construïm la República Catalana

El dia 1 d'Octubre els catalans vam votar l'inici del nostre futur, vaig votar SÍ. La República Catalana que vam declarar a l'octubre sha d'acabar de construïr.

dissabte, 2 de maig del 2020

ENS MEREIXEM TOT EL QUÈ ENS ESTÀ PASSANT, MASSA POC ENS PASSA.

Avui, he sortit a fer una mica de rodatge caminant i corrent una estona per a començar a moure'm pel bosc, avui que es comença a permetre i el que he vist no m'ha agradat gens.
Gent caminant de 4 en 4 ocupant tot el camí, gent caminant per la seva Esquerra sense deixar espais als que anem per la nostra dreta, gent aturada enmig del camí(a dreta i esquerra obligant a que passis pel mig d'ells) fent petar la xerrada, la propera imatge que veurem és el rebrot de la pandèmia.
Em sap molt greu i estic molt emprenyat. Mereixem que ens tractin com a criatures i ens sancioni durament, que no ens deixin sortir de casa i clausurin ciutats, boscos i platges perquè amb el què es va veure diumenge passat i el què he viscut jo avui o la gent és una puta irresponsable o els hi sua tot el què està passant. Donar suport a sanitaris no és aplaudir a les 20h, donar suport a sanitaris és respectar les normes. La gent no s'estima. El meu consell, si us estimeu i estimeu els vostres, respecteu les normes. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada